KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

11 juni 2019

BLOKTIJDEN IN OOSTENRIJK GROOTSTE
FLAUWE KUL


Het is de gouverneur Platter die weer roept dat er maximaal 300 vrachtwagens per uur worden doorgelaten bij de grensovergang Kufstein en ook bij de grensovergang Italië Oostenrijk.

Voor Pinksteren was dit het geval en nu tot en met donderdag houdt men dit aan.
Maar ook de dagen rond 20 juni gaat men dit invoeren vanwege Corpus Christi  (Sacramentsdag.

Het kost de transportsector een vermogen door deze maatregel en Duitsland en Italië hebben hierdoor lange files met vrachtwagens.

De milieubelasting is ook hoger omdat vrachtwagens langer de motor laten lopen en meer moeten optrekken dan nodig.
Het gevolg van deze maatregel is dat de effectiviteit van de vrachtwagens enorm naar beneden bijgesteld moet worden aangezien in de regel men een dag of meer er over doet om Oostenrijk door te komen, wat normaal in 2 a 3 uur gebeurt.

In eerste instantie gaf men de milieubelasting op als reden voor deze maatregel.
Natuurlijk was dit te weerleggen omdat de vrachtwagens toch door het land moesten en of dat nu later of vroeger was dat maakt voor het milieu nu niets uit.

Nu geeft men op als reden " overbelasting van de snelwegen A12 en A13 "

Dit wordt juist gecreëerd door deze maatregel en natuurlijke verdeling van het verkeer wordt hierdoor weggenomen.
Ook wordt juist een probleem gecreëerd voordat men de grens overgaat, aangezien kilometers wachtende vrachtwagens het gevolg is.

Moet de Europese Unie ingrijpen ?
JA, dit zou niet meer dan normaal zijn !
Twee landen hebben een probleem door deze maatregel en Oostenrijk laat alleen maar zien dat hun belang als prioriteit telt ten opzichte van heel Europa.

Kosten naar de eindgebruiker nemen door deze maatregel ook toe wat onnodig is en de rekening zou moeten liggen in Oostenrijk zelf.

Natuurlijk schrijven wij weer verschillende organisaties en de politiek aan.
Alleen zullen we het tij niet kunnen keren omtrent de bloktijden, echter staan er meerdere organisaties op om deze egoïstische maatregel naar de prullenbak te verwijzen.


Met vriendelijke groet,