KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

03 Juli 2019

CHAUFFEURS KRIJGEN HET NOG MOEILIJKER DE AANKOMENDE 2 MAANDEN

Afgelopen jaar is het duidelijk geworden dat er hoge boetes worden uitgeschreven als men langer als 45 uur moet rusten in de cabine.
Media was er gek op en gaven het al snel de naam weekendkamperen.
Kamervragen zijn er over gesteld en de vinger werd gewezen naar de chauffeur.
De chauffeur was de boosdoener van geen parkeerplekken voor personenwagens zegt men.
De chauffeur was verantwoordelijk voor afval dumpen en veel meer.
De lijst is lang en we kunnen wel even doorgaan waarvoor we allemaal de pispaal voor waren of zijn.
Alle tegen argumenten en feiten werden van tafel geveegd en de beroepschauffeur mag geen eigen keuzes meer maken.
Beroepschauffeurs moeten slapen en parkeren zoals de regelgeving het zegt.
Als koeien moeten we op stal zullen we maar zeggen.
Vandaag de dag zien we nog steeds de nieuw gebouwde parkeergelegenheden leeg staan.
Dit door heel Europa !
Niet verwonderlijk te noemen in onze ogen.
Geld betalen om te overnachten terwijl wij het volk voorzien van levensbehoeften en het een nobel beroep is.
Daarbij de strijd aangaan om het parkeergeld terug te krijgen van een werkgever is ook vaak verloren en geeft alleen maar extra stress.
Parkeerplaatsen zelf zijn een niemandsland en geen enkele beschutting tegen de zon.
Stand-airco wil men maar niet verplichten en werkgevers vinden dat een chauffeur dat zelf moet betalen.
Zelfs als deze parkeerplaatsen gratis zullen zijn ga je er alleen staan als het niet anders kan lijkt ons.
Veel hebben wij al aangegeven het afgelopen jaar, echter is de politiek onverbiddelijk en men wil nu eenmaal de vrachtwagens en zijn chauffeurs opsluiten achter het hek om inkomsten te vergaren.
(Uiteraard wordt er miljoenen mee verdiend over de rug van de sector)
Het erge aan dit is dat men zich niet gewonnen wil geven en gewoonweg door heel Nederland en Europa verbod zones inricht voor vrachtwagens.
Als ze niet willen dan dwingen we ze wel moeten ze denken in de politiek.
De algemene burger.
De algemene burger heeft geen bezwaar tegen het ophokken van vrachtwagens zolang men ze maar niet ziet, lijkt het wel.
En dat is het belangrijkste om geen opstand te krijgen tegen de politiek.
Nederlandse beroepschauffeurs ondervinden dezelfde problemen in het buitenland en in Nederland zijn het vooral de buitenlandse chauffeurs die het allemaal moeten ondervinden.
Dus een opstand of er tegen in gaan is niet makkelijk te noemen.

Vakbonden en werkgeversorganisaties zouden tegen alle nieuwe regels bezwaar kunnen maken. Maar ook die kijken de andere kant op !

Waarom zou de politiek zich bekommeren om de beroepschauffeurs ?
Zodra er inkomsten uitkomen is het goed, welzijn van mensen ondervinden de genen niet die aan de touwtjes trekken.

Tijdens de vakantieperiode komt de aap uit de mouw.

Op elke parkeerplaats door Europa zie je het aan de lopende band gebeuren.
Alle haat die opgewekt is door media tegen beroepschauffeurs is niet voor hun bedoeld.
Mensen die op vakantie zijn doen hun behoefte in de natuur en prullenbakken zijn vol of worden genegeerd en overal is afval te vinden.
Parkeerplaatsen zijn in een rap tempo volgelvrij en alles kan en mag door de vakantiegangers.
Waar men zich het hele jaar aan ergert is dan opeens niet van toepassing.

Stelselmatig worden parkeervakken voor bussen en vrachtwagens geblokkeerd door andere voertuigen, want ze moeten toch ergens parkeren zeggen ze dan opeens.
De wereld is te klein als de media een enkele keer een beroepschauffeur betrapt op bevoordeeld plassen tegen een boom, maar nu is het stil tijdens de vakantieperiode.
Natuurlijk is het eigen belang van de media hierin een feit, de beroepschauffeurs zijn een relatief kleine groep dus belichten en zo groot mogelijk opblazen van een media bericht is goed voor de lezers van de veel grotere groep.

Maar de mensen moeten toch eens stilstaan... bij het feit dat de agressie vaak naar de beroepschauffeur niet gegrond is, als u dit bovenstaande leest en er over nadenkt.
Vele malen tonen wij aan hoe de vork in de steel zit en vele malen zijn wij blijkbaar een te kleine groep om interessant te zijn voor media en organisaties.

We worden genegeerd en vaak in de hoek gedrukt als zijnde beroepsgroep.
Maar als er hulp onderweg nodig is klopt men wel op de deur van een vrachtwagenchauffeur.

Aankomende 2 maanden is het veel moeilijker om de toch al onmogelijke wetten uit te voeren.
Parkeerplaatsen staan overvol met vakantiegangers en hotels waar je 45 uur zou moeten maken die zijn vol.

En nog heeft de wet en politiek hier lak aan en hoge boetes zijn niet te voorkomen bij staande houdingen.

Vergeet niet een beroepschauffeur moet elke minuut verantwoorden over 28 dagen terug in de tijd.

Wij hopen met dit schrijven dat de aankomende 2 maanden door de vakantiegangers meer respect wordt getoond en dat chauffeurs toch zijn wagen kan parkeren zonder gelijk scheve gezichten te ontvangen.

Uiteindelijk doen wij ons werk in belang van de gehele maatschappij.

Respecteer dat ook willen wij graag melden uit naam van alle beroepschauffeurs.


Met vriendelijke groet,
Parkeerplaats gemaakt voor vrachtwagens.
Geen beschutting ver van de bewoonde wereld.
Geen hotels in de buurt.
Kortom wie wil hier 24 uur staan ?
oznor