KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

14 juni 2019

We wisten dat men achter de schermen bezig was met een plan om aandacht te krijgen.
Dit is wel gelukt. Gisteren was het in alle media, alleen denken wij minder positief dan men had verwacht.
De Telegraaf had de indruk dat het meer vragen is om kadootjes voor elke deelnemer die het plan ontwikkeld heeft.
Wel geteld 25 organisaties.

Bij ons wekt het de indruk ook dat men gewoon elke deelnemende organisatie heeft gevraagd om een inbreng, uitwerking, haalbaarheid maar praktijkkennis was hier blijkbaar niet van belang.
Immers wist men dat als rekeningrijden genoemd wordt dat er aandacht is !

Minister Nieuwenhuizen was erg snel duidelijk en vertelde kort maar krachtig dat ze daaraan sowieso niet meewerkt.

Natuurlijk ligt ook de uitwerking van het zogenaamde Delta plan mobiliteit bij de politiek en iedereen kan van alles roepen, echter moet iets ook haalbaar en uitgewerkt zijn in onze ogen.
Dat missen we hier in de voorstellen en wordt er alleen een getal van 55 miljard geroepen.

Het filmpje bij dit artikel is gemaakt door de organisaties en bestaat uit speculatie volgens ons.
Er zijn al miljarden uitgetrokken voor de verbetering van infrastructuur en men wil dit bedrag er nog eens boven op doen.
Rekeningrijden kent ook veel nadelen en zeker voor een klein land als Nederland wil dat niet zeggen dat het uiteindelijk een lot uit de loterij is.

Er zijn een aantal punten aangehaald in het artikel hieronder en daar is nog niet in meegenomen de kosten van het systeem en onderhoud.
Ook zullen er veel personeelskosten bijkomen.
Al met al kunnen de kosten voor de burger hoog worden en de koopkracht omlaag gaan wat weer doorwerkt.
( https://www.trouw.nl/home/een-heffing-per-kilometer-loont-niet~ab72a625/ )

Verkeersveiligheid hebben wij al vaker geroepen dat stijging van het dodental niet met drukte samenhangt. Op drukke wegen ligt de snelheid lager dus kans op letsel is minder.
Waarom dan wel, zal meer te maken hebben met de talenkennis van de bestuurder in vreemde landen. Waardoor twijfel ontstaat bij veranderde situaties en verkeerde reacties.
Ook hebben wij al aangegeven dat wegen steeds smaller worden en meer obstakels vertonen waardoor de aandacht wordt afgeleid. Meer uitgebreid in de onderstaande artikels van ons.

Tot slot is er nog de rijopleidingen die van verschillende niveaus zijn in de lidstaten.

Nu dat er steeds meer bestuurders op de weg zijn uit andere lidstaten moet men eens kijken naar de veroorzaker van de ongevallen en het waarom, in plaats van luchtkastelen te bouwen.
Toen dit plan gepresenteerd werd voelden we gelijk dat dit Nederland en haar burgers niet helpt, maar het is meer een excuus om geld te vergaren via het goederenvervoer en9 personenvervoer.
Wil je de drukte in de stad af laten nemen maak dan het openbaar vervoer gratis en laat de auto’s buiten de stad parkeren.
Dat zal minder geld kosten dan die miljarden die nu geroepen worden.

Zo zijn er betere alternatieven te bedenken die geen extra kosten meebrengen voor de burger.
Goederenvervoer kan zeker met hubs en vandaar uit vaste aanlevering routes op vaste tijden, dit wordt nu al veel gedaan maar je zou kunnen denken 1 centraal punt per regio.
Hier pak je ook gelijk het een stukje parkeerprobleem vrachtwagens mee. Ook deze optie zal de burger geen extra geld hoeven te kosten.
Er werden meer punten naar voren gehaald en die werden ook weer ontkracht door andere expert die we hoorden na de presentatie.

Het is op ze minst jammer te noemen dat organisaties die beweren belangen te hebben voor hun achterban geld willen weg trekken bij de burgers en de transportsector !
Ook vinden we het jammer dat men niet naar buiten komt met berekeningen en hoe men de uitwerking in gedachten heeft en het blijkt dat er ook niets besproken is met de politiek.
Een beetje als een kind die wat wil hebben in een speelgoedzaak als mamma maar betaald.


Met vriendelijke groet,

Meer verkeersdoden dat hebben wij toch al voorspeld E-bike snelheid wordt onderschat Veiligheid Stand-Airco en VVN Moderne verkeerskunde houdt geen rekening met vrachtwagens