KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

17 juni 2019

EN WEER KOMT HET MEGA BEDRIJF GIRTEKA MET CIJFERS DIE OGEN DOEN TOLLEN !


Volgens het jaarverslag 2018 heeft Girteka maar liefst een groei van 37 procent met een totaal autonome waarde van 764 miljoen gehaald !

Autonome waarde is, groei van een onderneming die voortkomt uit de bestaande bedrijfsactiviteiten (geen overnames of fusies)
Men heeft ook nog eens een personeelsbestand van bijna 15.000 mensen wat toch veel euro's zal kosten per jaar !

Het gekke is dat men wil uitbreiden naar een personeelsbestand van 23.000 werknemers in 2021.

Girteka heeft op dit moment een vloot van 6000 trekkende eenheden en men wil dit gaan uitbreiden naar 10.000.
MAAR NU NOG 6000 trekkende eenheden die het geld binnen moeten halen.

Dit zou dan betekenen dat 1 trekkende eenheid goed is voor 127.300 euro per jaar !

Zeg voor het gemak 125 duizend euro per jaar, dat is toch onmogelijk ?

Niemand kan zoveel overhouden om een bedrijf deze waarde te laten noteren met een vrachtwagen en volgens ons is het of elke wagen de loterij wint.
Toch wil Girteka dit de mensen laten geloven.

Ook beweerd men nog eens als klap op de vuurpijl 2 bestuurders per trekkende eenheid te hebben.
De vloot wil nu uitbreiden naar 10.000 trucks en daarbij 20.000 bestuurders (nu is dat dus 6000 trucks en 12.000 bestuurders)

Europa en bedrijven in Europa vertel ons eens wat wij over het hoofd zien?

Hoe kan men zoveel geld verdienen op een eerlijke manier als de inkomsten bestaan uit het transporteren van goederen ?

Vind u het goed als andere transporteurs in Europa buitenspel worden gezet op deze manier ?
Het kan toch niet zo zijn dat door inkomsten van buiten af een bedrijf kan ontstaat die de markt kan bedwingen en in zijn greep kan houden !

Dit ook nog eens in een land waar lange tijd armoede een factor was.

Oproep aan de Europese Unie is dan ook dat men op een eerlijke wijzen moet ondernemer en het nooit zo mag zijn dat 1 ondernemer de hele markt kan vergiftigen door krachten van buitenaf. (bv subsidies)

In onze ogen is dit nu het geval en de belasting betalende burger heeft het nakijken tegen dit soort beleid beslissingen.

Het is onmogelijk om 125 duizend euro per jaar te maken op een vrachtwagen en dan nog met 2 man personeel, lijkt ons.

Doe hier wat aan, voordat 1 bedrijf transport over de weg in Europa domineert en geen weg meer terug zal zijn.

Of is het draaiboek om een paar bedrijven zo enorm groot te maken met geld uit Europa ?

Een kanttekening

Dat de heer
Edvardas Liachovičius, CEO van Girteka Logistics verklaarde eerder dit jaar dat men 390.000 ritten per jaar uitvoerde.
Dit komt neer op 65 ritten per trekkende eenheid.
390.000 delen door 6000 is 65 ritten
Elke rit zal dus een gemiddelde moeten hebben van ruim 1900 euro.  (127.000 euro delen door 65 ritten)



Met vriendelijke groet,


Bron https://www.eurotransport.de (cijfers)
LEES OOK ONS ARTIKEL VAN 9 JUNI