KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

17 november 2019


Frankrijk A10 Châtellerault-Usseau
OORLOG TUSSEN MIGRANTEN/SMOKKELAARS EN POLITIE

In de nacht van donderdag 14 op vrijdag 15 november rond 2.30 uur braken geweerschoten los op de parkeerplaats en al snel lag deze bezaaid met hulzen.

In eerste instantie zijn er gelijk 28 politie-ambtenaren naar toe gestuurd en korte tijd later waren er totaal 40 om de oorlog te beëindigen.

Kogelgaten in vrachtwagens waren realiteit en de politie vond al snel een groep illegalen die zich verscholen had in een van de gebouwen.

Onschuldige en niets vermoedende mensen waren getuigen van een OORLOG tussen bendes smokkelaars.

Bendes strijden om dit gebied omdat mensensmokkel een lucratieve markt is geworden die hebzucht opwekt.

De gebieden Usseau en Antran (gebied, bos, omliggende gemeenten) zijn al drie jaar erg populair bij de smokkelaars.
In die 3 jaar zijn er met enige regelmaat levensgevaarlijke situaties ontstaan voor vrachtwagenchauffeurs en andere passanten.

Wonder boven wonder zijn er nu geen gewonden gevallen, mede doordat de politie snel aanwezig was en de schutters snel het hazenpad kozen.

Het is moeilijk te bepalen hoe vaak zulke situaties voorkomen, omdat het er op lijkt dat media er weinig aandacht aan mogen besteden.

Ook dit geval wordt maar weinig beschreven in de verschillende grote media en dat baart ons ernstige zorgen.

De Europese Unie loopt graag te pochen met het feit dat we al 75 jaar geen oorlog hebben en in vrijheid leven, maar is dit wel zo?

Al ruim 20 jaar vechten we tegen de massale instroom van illegalen. Wat we wel over incidenten te horen krijgen is al schrikbarend, en heeft verregaande consequenties voor de veiligheid van de Europese burger.

Europa kan natuurlijk makkelijk een vuist maken tegen deze stromen van illegalen. Waarom dit niet gebeurt kan te maken hebben met het toekomstperspectief.

We hebben al jarenlang te maken met arbeidsmigratie, en dit is niet zonder reden.

In deze tijd maken mensen vaak de keuze geen kinderen op deze wereld te zetten, of maar 1 of 2 kinderen, terwijl andere groepen mensen wel vaak aan veel kinderen denken , wat goed is om inkomsten te genereren uit latere generaties.

Bijvoorbeeld: de Turken of Molukkers die naar Nederland kwamen hadden meer kinderen dan een standaard Nederlands gezin, en de derde generatie brengt Nederland nu dus geld in het laatje.

Europa zal zo ook denken; daarom wordt er waarschijnlijk niet hard opgetreden en probeert men negatieve berichtgeving te beperken.

Wij moeten ons wel afvragen hoeveel er getolereerd moet worden en of de veiligheid wel zo ernstig in gevaar mag worden gebracht door deze groepen, die zich nu ook weten te bewapenen.

Wij vinden sowieso dat we op moeten komen voor de internationale chauffeurs en dat de Europese Unie bij uitstek de taak heeft chauffeurs te beschermen als men bij de keuze blijft niet adequaat op te treden tegen mensensmokkelaars en illegalen.

Zie ook onze eerdere artikelen hieronder.




Met vriendelijke groet.


Bron https://www.lanouvellerepublique.fr/
Bewijs last chauffeur BELGIË WIL STRAF VOOR INKLIMMEN VERHOGEN TOT EEN JAAR CEL MAART 2019 PROBLEEM MIGRANTEN BLIJFT AANHOUDEN
DOSSIER CALAIS, TRANEN SPRINGEN JE IN DE OGEN
Chauffeurs eisen veligheid
Calais 4.0 1999-2017
Verslag EU petitie 2017

We hebben een jaar (2018) lang alle berichten bijgehouden en gestuurd naar het Europese parlement.

Voor meer klik Facebook bericht

Beste lezer,

Donaties zijn nodig om ons bestaan te behouden.

Subsidies geven vaak verplichtingen naar de politiek.

Transporteffect / Chauffeursnieuws / Chauffeursbelangen

Streven ernaar om onafhankelijk te blijven zodat we zonder blad voor de mond kunnen spreken.

Een lidmaatschap (20 euro per jaar ) geeft de achterban die we nodig hebben voor een beslissende stem !

Onze non-profit organisatie spendeert elke cent voor uw belangen.

10

Hartelijk dank voor uw steun

30

Hartelijk dank voor uw steun

40

Hartelijk dank voor uw steun

50

Hartelijk dank voor uw steun

Beste lezer,

Donaties zijn nodig om ons bestaan te behouden.

Subsidies geven vaak verplichtingen naar de politiek.

Transporteffect / Chauffeursnieuws / Chauffeursbelangen

Streven ernaar om onafhankelijk te blijven zodat we zonder blad voor de mond kunnen spreken.

Een lidmaatschap (20 euro per jaar ) geeft de achterban die we nodig hebben voor een beslissende stem !

Onze non-profit organisatie spendeert elke cent voor uw belangen.

10

Hartelijk dank voor uw steun

30

Hartelijk dank voor uw steun

40

Hartelijk dank voor uw steun

50

Hartelijk dank voor uw steun