KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

9 juni 2019

9 jaar onderhandelen en dan dit pensioenakkoord

Beroepschauffeurs staan bovenaan waar de gevolgen voelbaar zijn door dit akkoord !
Beroepschauffeurs nu echt overgeleverd aan de goden.
Wij kunnen nu toch zeker wel concluderen dat het akkoord nooit de studeerkamer uit is geweest.

Natuurlijk is er een groot verschil of iemand van  9 tot 5 achter een bureau zit zijn hele werkcarrière of als men een bijvoorbeeld een vrachtwagen moet besturen met alles daar omheen.

De bestuurders die voor ons moeten opkomen en de politiek die er voor de burgers zit hebben uiteraard geen last en hun pensioen is veilig en men kan als koning te  rijk door het oudere leven gaan.

Dit gegeven moet toch veel mensen tegen de borst stuiten lijkt ons. Op een gouden stoel beslist men over hoe wij het einde van het leven moeten doorbrengen.
Geen premie betalen en zelf de regie hebben is geen optie voor de heren.
Er wordt ook te veel verdiend (opgestreken) met de pot die wij mensen vullen.

Kranten hebben laatste decennia vol gestaan met omstreden bonussen en verkeerde beleggingen waar de hard werkende burger de rekening van kreeg.

Deze luxe wil men niet uit handen geven en politiek en andere kopstukken worden er beter van en moeten hun inkomsten beschermen.

Eerder stoppen met werken omdat men dus een zwaar beroep heeft is ook met dit akkoord niet aan de orde.
Men probeert wel met een mooi kadopapiertje iets te presenteren maar als men tot 70 moet werken kan men zogenaamd boetevrij 3 jaar eerder stoppen.
Dus nog steeds tot  67 jaar !

Boete die in het verleden werd berekend voor de EERSTE 19.000 euro vervalt roept men maar wat over de rest ?
Een boete zou helemaal niet kunnen, men doet niets strafbaars als men eerder wil stoppen met werken en nog een beetje wil genieten.

In dit akkoord worden we als marionetpoppen geleid. Het is namelijk ook nog zo als de hoge heren vinden dat de potjes leeg raken ( meestal door mismanagement van deze heren) gaat men korten op de pensioenuitkering.

Men roept wel het kan ook de andere kant op maar dat zal zeker niet gebeuren.
Op papier staan vaak hele andere dingen dan in werkelijkheid waar is.
Dit is voor de burger die betaalt niet te controleren.

Een beroepschauffeur heeft er nog een serieus probleem bij!

Alle eerst is het beroep zwaar door bijvoorbeeld onregelmatige werktijden en in alle omstandigheden overeind kunnen blijven staan.

Dan moet men het van de werkuren hebben om een modaal gezin te kunnen onderhouden.
Dus dit betekent in veel gevallen dubbele werkuren dan iemand met een kantoorbaan.
Ook leeft een chauffeur naar de tijd toe dat hij eindelijk tijd krijgt voor zijn gezin na al die werkjaren.

Nu, in dit akkoord wordt dit wel ontnomen en men kan ook niet zeggen ik zorg voor mijn eigen pensioen zoals nu blijkt met de boetes.

Zoals we al eerder hebben aangegeven in onze eisen voor de nieuwe CAO, als wij aan de tafel zouden zitten is er een groot probleem waar geen oplossingen worden voor geboden !
Het CBR ! Een beroepschauffeur moet zich elke 5 jaar medisch laten keuren om een vrachtwagen te mogen besturen.

WAT ALS U WORDT AFGEKEURD VANWEGE OUDERDOMS GEBREKEN ?

Uw pensioen krijgt u zeer waarschijnlijk pas op uw 70ste of daarboven en dit is samen met AOW.

DUS: Wie zorgt voor inkomsten dan als u bijvoorbeeld op uw 63ste geen rijbewijs meer kan krijgen ?

100 procent afgekeurd worden voor de andere wet (arbeidsongeschikt) dat zal niet kunnen.

Ook uw huidige werkgever mag u gewoon aan de kant schuiven als u het werk niet meer kan doen waarvoor u aangesteld bent.

Nu weten we wel dat in dit akkoord de leeftijdsgrens minder hard stijgt maar als u nu nog 15 jaar moet werken voor de 67 dan kunt u er echt vergif op innemen dat tegen die tijd het 70 of hoger is.

We horen nog zeggen het CBS dat we meer koopkracht hebben. Merkt u dit ?

Zo kunnen cijfers op veel manieren uitgelegd worden en dat zal zeker ook gebeuren met de levensverwachting.

De vakbonden roepen dan wel dat ze blij zijn maar ook dit is van mensen die zich blijkbaar niet meer kunnen inleven in de verschillende bevolkingsgroepen en sectoren.

Het is nu aan ons allemaal om de CAO aan te pakken om daar de bescherming te creëren die we allemaal verdienen.

Als de huidige vakbonden op deze weg door blijven gaan dan moeten wij uit de hoek komen. Er wordt volgens ons geregeerd vanuit de studeerkamer met de ramen afgeplakt.

U kunt zich aansluiten bij ons op

www.chauffeursbelangen.nl

en registreer u dan kunnen wij ons blijven inzetten en het tij keren.

Met 1 hand kan men niet een olietanker tegenhouden.


Met vriendelijke groet,