KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

03 JULI 2019

WE ZITTEN OP DE HELFT IN 2019


Waar staan we als beroepschauffeurs ?
Maand 6 is begonnen en volgende week is het zomerreces van de Tweede Kamer.
Waar staan de Nederlandse werknemers en met name de beroepschauffeurs.

De afgelopen 2 jaar zijn er aanzienlijk wat ontwikkelingen geweest in de sectoren.
Het beste nieuws is dat men niet meer het woord crisis in de mond nam.

Het slechte nieuws is wel dat er veel veranderd is volgens ons.

Het klimaat grijpt men nu aan om veel regels door te drukken en te kunnen veranderen.
Deze regels kosten altijd geld in onze ogen en het gaat nooit naar het klimaat toe.

Nee, het gaat naar de overheden toe en op hun beurt verdelen die het weer onder bedrijven en mensen die ze het gunnen.

Wel gek als men hierover nadenkt. Veel inkomsten worden vergaard en de economie maakt keer op keer veranderingen door die alleen maar geld kosten en milieubelastend zijn.
Maar geld moet rollen en het blijft een cirkel moet men denken.

Vroeger reed men op diesel de hele wereld rond.

En opeens was er ADblue, een nieuw product wat ontwikkeld moest worden en waar alles op aangepast moest worden.
En ook het product moest gemaakt en aangevoerd worden naar locaties en dergelijke.
Een compleet nieuwe industrie is daarvoor gekomen.
Nu vindt men dit ook niet voldoende en het lijkt wel of men weer een nieuwe industrie wil ontwikkelen.

Want men zet nu vol in op elektrisch rijden.

Accu’s moeten worden ontwikkeld en op grote schaal moet er uit de natuur extra grondstoffen worden gehaald.
Bij het hele proces van niets tot een voertuig komt veel bij kijken.

Wat opvalt is dat elk negatief bericht gelijk wordt ontkracht en men wil het niet horen.

Werkverschaffing lijkt ook het toverwoord in elk punt wat met klimaat te maken heeft.

Hoeveel er nu al niet gedebatteerd is en hoeveel onderzoeken en dergelijke zijn er wereldwijd gedaan alleen dat heeft al genoeg consequenties voor het milieu.

Want onder tussen is het effect niet bewezen of onze planeet aan het sterven is.
Scheepvaartexpert Dietmar Oeliger beweert dat een cruiseschip van een beetje kaliber zwaveldioxide uitstoot (veroorzaakt bv. zure regen) die gelijk staat aan 376 miljoen auto’s.

Meer hierover
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/de-uitstoot-van-een-cruiseschip-staat-gelijk-aan-die-van-een-miljoen-auto-s-klopt-dit-wel~ba72ae8d/

Maar 1 cruiseschip aanpakken klopt geen geld uit de zakken van de burgers dus is blijkbaar niet interessant voor de heren die aan de touwtjes trekken.

Wat ook vreemd is de manipulatie naar de burgers toe.

Zo worden berichtgevingen in onze ogen ernstiger gemaakt dan dat ze zijn.
Zo is ijs op de Noordpool aan het smelten en de zeespiegel gaat omhoog.
En dan even later hoor je weer dat het ijs op de Noordpool weer aangegroeid is.

Weerkaarten waren vroeger met 30 graden groen en zonnig en nu zijn ze rood en extreem.

Voor de transportsector hebben dit soort punten de meeste gevolgen, omdat men weet dat men kan beginnen met kostenverzwaring door te drukken bij het beroepsvervoer.

Zonder vrachtwagens draait de economie niet en men kan ook niet snel op alternatieven overgaan.
Staken doet men niet en vakbonden en werkgeversorganisaties gaan nergens meer tegen in anno 2019.

Met personenwagens is dat anders, men is flexibeler om een ander vervoermiddel te nemen of andere maatregelen te treffen.
Ook vergeleken bij de groep personenwagens is het beroepsvervoer maar een druppel om met weerstand om te gaan.
Als een burger bij wijze van spreken 10 euro extra moet betalen per km dan zal er zeker een opstand komen.
Als dit bij een beroepsvervoerder is zal de beroepsgroep misschien wel in opstand komen, maar dat is dan verwaarloosbaar op de hele bevolking !
Dus politiek zal altijd eerst aankloppen bij de transportsector voordat men overgaat naar de auto’s.

Rekeningrijden zal zeker ook voor alle voertuigen gaan gelden lijkt ons.

Wij zien het ook meer als een stappenplan. Eerst het beroepsvervoer en als het systeem loopt dan de rest.

En alles onder de noemer klimaat !

De mensen moeten dit ook weten vinden wij want elke verandering die bij de transportsector speelt komt ook bij u terecht. Wanneer niet nu, dan later.
Kosten verhoging zal ten alle tijden bij de eindgebruiker terecht komen, zo ook vinden deze plaats in de transportsector.

Vandaar dat wij altijd proberen af te wegen tussen wat echt nodig is of dat het meer is om kosten te vergaren voor andere doeleinden.
Koopkracht van de mensen neemt al elk jaar af dus wij komen graag op voor de transportsector maar ook voor iedereen.
Wij vinden dat we alert moeten blijven om overheden niet te laten geloven dat men carte blanche heeft.

Helaas zien we ook dat huidige organisaties zich meer aansluiten bij de wensen van de politiek dan dat men kijkt naar de wensen van de burgers in algemeen.


Met vriendelijke groet,