KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

04 Juli 2019

ZIJN DE BEROEPSCHAUFEURS EEN TE KLEINE GROEP ?

Als men geld weg kan trekken staat men vooraan maar zodra het gaat om het welzijn van de chauffeurs loopt men hard weg !
Dit punt wordt steeds meer duidelijk anno 2019 en we zien het bij de vakbonden werkgeversorganisaties en politiek.
De politiek bestaat uit volksvertegenwoordigers maar zoals gezegd vertegenwoordigen ze niet meer het welzijn van het volk in onze ogen.

Wat vreemd en onaanvaardbaar is dat vakbonden het ook steeds vaker laten afweten als er onder het volk een punt naar voren wordt gebracht.
Als er wat geregeld moet worden in het belang van alle mensen wordt er eerst gekeken naar het eigen belang en hoeveel het opbrengt.

In onze beroepsgroep komt dit punt keer op keer naar voren !

Vakbonden hebben juist als hoofdtaak de balans te zoeken tussen de mensen, politiek en de werkgevers.
De groep beroepschauffeurs is toch een weerspiegeling van de gehele maatschappij vinden wij.

Werkgeversorganisaties moeten opkomen voor de werkgevers en die slagen er beter in om hun taak uit te voeren dan de vakbonden voor de werknemers is onze indruk.
Elke organisatie is in de greep van het geld volgens ons en zijn expert geworden om geld weg te trekken bij de mensen.
De politiek is hier enorm dankbaar voor en zijn blij dat ze de huidige organisaties op hun hand hebben.

Winsten stijgen, personeel wordt onderbetaald, zakelijke kosten worden weleens waar verhoogd maar zoals we zien in het Deltaplan komt dit op de rekening van ons allemaal.

In de transport vinden wij vooral dat werkgeversorganisaties (bv TLN) een spreekbuis is voor de wensen van de politiek om het vergaren van inkomsten te realiseren.
Niets wordt beter en goedkoper voor bedrijven en het volk, elke keer wordt er wel iets nieuws bedacht om kosten te verhogen.

TLN bestaat bijvoorbeeld uit geen enkele medewerker (bestuur) die een gerelateerde achtergrond hebben in de transportsector.
Ook is dit geen eis om taken uit te voeren als men solliciteert, wat gebleken is uit de laatste paar vacatures.

De beroepschauffeurs merken veel van de maatregelen in de portemonnee omdat bedrijven vaak extra opgelegde kosten proberen terug te halen over de rug van personeel.
Voor ons is dit nu wel een feit geworden als men naar de voorbeelden kijkt uit het verleden.
Een werkgever hoeft nu eenmaal niet in dezelfde omstandigheden zijn geld te verdienen als mensen van de werkvloer.

Men lacht zich een slag in de rondte en voelt zich heer des meesters.

Zakenmensen van oudere generaties weten vaak hoe belangrijk het is om personeel te vriend te houden.
Echter de generatie die nu aan de touwtjes trekken gaan voor het geld wat uiteraard tijdelijk is.
Niet voor niets zegt men altijd "personeel kan je maken of kraken"
Ook de macht tot het verstrekken van werk speelt men vaak uit.

De huidige vakbewegingen gaan niet meer voor de kleine man en willen nog alleen maar grote groepen bedienen is onze indruk.
Een voorbeeld is de cao die januari 2020 van start moet gaan.

Een werkgever maakt er dankbaar gebruik van, dat vakbewegingen hun met rust laten.
Wij beroepschauffeurs zijn een te kleine groep voor de huidige vakbonden zoals het er naar uitziet.

Voorbeelden zijn er volgens voor ons genoeg.

Het verzuim om de regels vakantiegeld (afgekocht 750 bruto)
Het accepteren van terug zetten loonschaal E naar D.
Verzuim stand-airco en welzijn van personeel
Druk verhogen bij personeel (boardcomputer zonder duidelijke regels)
Strepen van uren of standaard laad en los vergoedingen invoeren.
Onkostenvergoeding berekening (dag- en meerdagen rit in een blok van 24 uur )
Parkeergeld bij chauffeur neerleggen
Niet betalen van hotel kosten
Hoogte onkostenvergoedingen algemeen
De salarissen van de chauffeurs.
En zo is er wel meer op te noemen waar aan gewerkt kan worden.

Vakbonden hebben de taak om op te komen voor het personeel al is de ervaring dat de vakbonden ons steeds meer links laten liggen.

Vandaar wij het maar zelf proberen met ons platform en organisatie.
Een enkele keer komt er wel eens een artikeltje naar buiten in het belang van de beroepschauffeur.
Echter volgen er nooit concrete actie en wij zien het meer als mensen te laten geloven dat ze niet worden vergeten.

De CAO onderhandelingen hadden al zeker van start moeten gaan volgens ons !

Op ze minst had er al een eisenpakket op tafel moeten liggen denken wij.
Maar nee,  5 maanden te gaan en nog niets op tafel !

Wij hebben nu diverse malen aangegeven dat de tijd dringt, omdat we niet punten willen accepteren waar niemand achter staat.

Negeren en de beroepschauffeur op hun wenken bedienen door niet in actie te komen lijkt wel van deze tijd !
Beroepschauffeurs hebben de naam dat men wel blaft maar niet bijt.

Deze naam is onterecht volgens ons en dat laten we zien door een eigen vakbeweging op te bouwen.

We laten ons niet langer als marionet poppen in een hoek zetten.

Ook een beroepschauffeur heeft recht op een normaal leven en normale arbeidsomstandigheden.
Net zoals elke werknemer in Nederland en België.

Uiteraard is het geven en nemen in het korte leven en wij vinden daarom dat er een balans moet zijn tussen de drie partijen.
Politiek, werkgevers en werknemers.

Ongeacht of u zich wil aansluiten bij ons doormiddel van een registratie op
HYPERLINK "http://www.chauffeursbelangen.nl" www.chauffeursbelangen.nl willen wij toch pogingen blijven doen om gehoord te worden.


Met vriendelijke groet