KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

9 juni 2019

DRAAIT GIRTEKA OP ONZE BELASTINGCENTEN ?


Het is ongelofelijk dat dit soort megabedrijven bestaansrecht hebben.
Als we logisch beredeneren dan blijkt dat wij met zijn allen een steentje bijdragen.
Ja, zo zwart wit is het wel te noemen want het bedrijf draait volgens ons op zeer veel subsidies en hulp van buitenaf !
De vloot bestaat momenteel uit 6000 trekkende eenheden en 6500 trailers.
Volgens eigen zeggen voeren ze per week 7500 transporten uit.
Kort door de bocht zou dit betekent 390.000 transporten per jaar en per trekkende eenheid maar 65 transporten per jaar.
65 x 6000 = 390.000.

Dit is in onze ogen zeker niet om over naar huis te schrijven ook al zou men enkel lange afstand ritten doen wat volgens ons onlogisch is.
Dit gegeven doet ons afvragen hoe het mogelijk is dat deze mega bedrijven zoveel kunnen investeren waar geen of weinig winst uit komt.
Met trots kondigde Girteka aan dat het een nieuw hoofdkantoor neerzet t.w.v. 145 miljoen euro.
Dit pand zal dan misschien gehuurd worden, echter de kosten zullen aanzienlijk zijn en dan nog maar niet te spreken van bijkomende kosten bv. elektriciteit
Bij het megabedrijf de Hongaarse Waberer zien we ook dat zonder steun van de EU en stijgende personeelskosten dat de verliezen enorm zijn.
Deze verliezen moet iemand dragen.

Leert de Europese Unie dan niet of is het bewust, kan je afvragen ?
Moet er niet ingegrepen worden ?

Dit soort megabedrijven draaien volg ons niet op goed ondernemerschap.

De kans is groot dat ze binnen een relatief korte tijd in dezelfde stroom komen als de Hongaarse Waberer
Lonen in Litouwen stijgen ook en dit werkt door op het hele plaatje van onderhoud tot personeelskosten.
Je zou ook kunnen afvragen of de Europese Unie juist kiest voor een gigant in de transport en Waberer heeft die slag verloren.
Natuurlijk zal de Europese Unie dit niet openbaar vertellen want bedrijven als deze heeft de Europese Unie ook nodig.
Mits ze invloed blijven behouden want dan kan men de transportsector blijven sturen.
De transportsector is en blijft nummer 1 belangrijk voor de wereld economie.
Hoeveel subsidies Girteka totaal ontvangt is speculeren.

Af en toe komt er wel wat naar buiten en dat wordt dan mooi ingepakt zoals onlangs een subsidie van 400.000 EURO voor een IT project maar dat zal zeker niet het enige zijn.

(https://www.girteka.eu/2497-girteka-logistics-to-invest-in-advanced-technology-for-transport-operational-planning.html)

Ook is er een financiering voor een fonds verstrekt van 105 miljoen euro in 2018

(https://www.girteka.eu/2379-seb-bank-issues-a-leasing-facility-worth-recordhigh-eur-105-million-to-girteka-logistics.html)

Voor ons is het dus gewoon logisch nadenken.

En alles blijft vraagtekens oproepen als het inkomen niet erg hoog ligt.

De vraag blijft ook of de Europese Unie niet juist mee werkt om deze mega bedrijven leven in te blazen.

Het komt voor de EU beter uit om controle te krijgen op dit soort mega bedrijven dan duizenden kleinere bedrijven ?


Met vriendelijke groet,


https://www.girteka.eu/failai/files/2017_Annual_report_www.pdf

2018 MOET NOG KOMEN.