KENNIS IS   MACHT !
GOOGLE
WORD LID
INDEX/HOME CHAUFFEURSNIEUWS CHAUFFEURSBELANGEN
REGISTREREN
Share

Mededeling



LANCERING NIEUWE SERVICE VAN ONS !

www.cn-parkingservice.eu


Het is 1 juni 2019 en we zijn trots te melden dat we het op tijd rond hebben gekregen.

Zoals in een vooraankondiging gezegd zijn nu dan alle functies actief.

CN Parking Service is een feit !

Het eerste netwerk in Europa dat bedrijven en chauffeurs met elkaar verbindt om efficiëntie te stimuleren.

Het hoofddoel is om oplossingen aan te bieden voor de schaarse parkeergelegenheden voor chauffeurs, zonder kosten.

Openbare parkeergelegenheden, maar ook via een boeking systeem bij de huidige bedrijven.

Maar er is meer in dit gratis netwerk !

Voor bedrijven is dit een mogelijkheid tot enorme bekendheid in Europa en kunnen zich hiermee op de kaart te zetten als een sociaal bedrijf.

Bedrijven zijn straks duizenden euro's kwijt aan parkeerkosten en vervoerskosten van producten zal enorm toenemen.

Wij willen de lokale overheden en de Europese Unie de rug toe keren om niet de transportsector als melkkoe te zien van deze eeuw.

Uitbreiding van het netwerk is op vele punten mogelijk.

Het bouwen van een transport internet kan op vele punten kosten besparen.

Hierbij te denken aan vracht uitwisseling, kennis overdracht, uitsluiten van taalbarrières en een sterke eenheid krijgen om de politieke motor aan te pakken.

Maar dit netwerk zal ook voor de beroepschauffeur een uitkomst zijn.

- Geen stress met het zoeken naar parkeerplaatsen.

- Geen tijdverlies meer.

- Efficiënt plannen van de route zonder kilometer verlies. (besparing tot 63 procent is berekend)

- Gratis veilig parkeren via boeking systeem in Europa

Het netwerk

Het netwerk is een 100 procent gratis service en zal altijd zo blijven. Het doel is om de sector sterk te maken tegen invloeden van buitenaf.

Tot slot

Na onze vooraankondiging zijn er kapers op de kust in Europa die hetzelfde willen doen tegen betaling.

Sluit u aan bij ons en geef de geldwolven het nakijken.

Wij zijn als eerste officieel en geregistreerd in Europa met deze service !

De politiek kan de vragen niet beantwoorden waar de beroepschauffeurs moeten en kunnen parkeren met hun vrachtwagen. Hoge boetes zijn een feit door een wet die niet uitvoerbaar is.

We moeten terugslaan en wij bieden de oplossing !

Help door uw gratis aanmelding om dit netwerk om te toveren tot een succes!



www.cn-parkingservice.eu

9 juni 2019

KILOMETERHEFFING BELGIE NOG STEEDS EEN DRAMA


België beloofde hemel te aarde met de kilometer heffing, het systeem zou betrouwbaar zijn en komt ten goede van het zeer slechte wegennet.

Ook hier blijkt dat de politiek bestaat uit gebakken lucht.

Het is in ieder geval te merken aan het wegennet kunnen we constateren.
België heeft één van de slechtste wegennetten van Europa en beter wordt het dus niet.

Het lijkt zelfs wel of de Belgische politiek geen belang heeft bij het verminderen van files of de kwaliteit van de wegen te verbeteren.
Zelfs als er doden vallen die direct te maken hebben met de verkeersituatie vormt het nog geen prioriteit voor de Belgische overheid.
Dit is de laatste jaren wel op een harde manier duidelijk geworden met de zogenaamde zwarte kruispunten en conflictverkeerslichten.
Alles moet eerst voor werkverschaffing zorgen voor de overheid en gemeentes en gaat door een molen van discussie voordat er een kleine kans bestaat dat situaties beter worden in de kabinetsperiode.

Wanneer niet dan begint het hele verhaal opnieuw.

Elke goede aannemer kan op korte tijd situaties aanpakken en vaak heel goed oplossen.
Maar politiek kiest voorzicht zelf lijkt het wel en moet eerst ellenlange gesprekken voeren in een een vijf sterren restaurant.

Gaat hier de ruim 600 miljoen aan opbrengsten naar toe van de kilometerheffing ?
Ondertussen vallen meerdere doden op dezelfde punten in het wegennet.
Spoorvorming lijdt tot zware ongevallen.

Snelwegen zijn schrikbarend van kwaliteit en men moet een niergordel dragen om niet langdurig ziek thuis te komen zitten.
Ja de EU is een eenheid zegt men vaak, dan rijst gelijk de vraag waarom moeten landen geen verantwoording afleggen bij veel zaken om ook gelijke regels te vormen.
Dit is vooral dus merkbaar in het verkeer en in de transportsector.

25 jaar Europese Unie maar hoe staan we ervoor ?

Het kilometerheffing systeem in België is zeker onbetrouwbaar te noemen en is ook gebleken uit verschillende rapporten en onderzoeken.
Een leek weet ook dat signaalsystemen storingen kunnen hebben.
Iedereen weet dit die een mobiele telefoon bezit.

België laten blijken dat zei boven alle feiten staan en rekent duizenden euro's extra van transportbedrijven die met de veel voorkomende storingen te maken hebben !
Hoe kan het zijn dat men schuldig is aan fraude zonder enkel onderbouwing van het feit ?
Men wijst de vinger naar de transporteur en dan mag die op zijn beurt met bewijzen komen.
Wat onmogelijk is omdat alle gegevens bij de beheerder van het controle systeem liggen.
Deze gegevens zijn zelfs niet geheel opvraagbaar en heel zelden krijgt men een signaalrapport.
Dit zegt dus alleen dat er een onderbreking is maar niet waar de oorzaak ligt en hoe het komt.
TLN heeft in april 2017 geroepen dat leden bij hun terecht konden en dat men in gesprek ging met de Belgische overheid.

Helaas kan men concluderen dat dit niet is gebeurd of althans dat er iets is bereikt.
Het is ook verdacht stil sinds deze stoere uitspraak van TLN .

Ook onze minister Nieuwenhuizen vindt het geen onderwerp omdat men nog steeds boetes op de mat krijgt waarvan men geen weet van kan hebben.
Onze vorige minister Schultz is wel een keer gaan praten echter was dit aan het eind van haar termijn dus het stokje zal bij minister Nieuwenhuizen liggen.
Maar niet alleen Nederlandse Transportbedrijven zijn de dupe alle Transportbedrijven in de Europese unie de dupe van het systeem.

Het roept gelijk vraagtekens op of deze kwestie niet bij de Europese Unie moet liggen.
Bij die vraag kregen we te horen dat men 1 tolsysteem wil hebben voor alle lidstaten.
Dit is een makkelijk antwoord omdat daar het probleem mee wordt vooruit geschoven en ondertussen incasseert België.

Kosten voor een transporteur kunnen zeer hoog oplopen en dan niet te vergeten de tijd en juridische kosten na de hand.
Er zijn gevallen bekend van 60.000 euro en meer.
Graag willen we weten of er collega’s zijn die recent nog geconfronteerd zijn met een boete die volgens u onterecht is.

Zie hier de linken van onze eerdere documentatie en artikelen en wij willen graag wederom aan de bel trekken omtrent de kilometerheffing in België.

Vergeet niet uiteindelijk wordt alles doorberekend naar de eindgebruiker en als u bedenkt dat u de politiek spekt zonder er wat voor terug te krijgen dan lijkt het ons geen prettig gevoel.
Ook is het belang van een goed wegennet in ieders voordeel.

Met vriendelijke groet,

Zie ook ons eerder artikel en de rapporten.
https://www.transporteffect.nl/aktueel_in_onderzoek.html